7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort

Varenummer (SKU): 21475 Kategorier: , , , , ,
Flere billeder

429,00 kr.

(41 kundeanmeldelser)

Tænder du på tanken om fræk og fyldig anal stimulation? Kast dig ud i det med det mindste medlem af serien Three Bumps fra Master Series. Pluggen i størrelse Small måler 20,5 cm i sin fulde længde og er det helt perfekte valg, når du vil tage dine anale l … læs mere her

Er Master Series Three Bumps Anal Plug Small - Black på lager?

Annonce
Køb Master Series Three Bumps Anal Plug Small - Black

Beskrivelse

• Navn: Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort
  • Pris: kr. 299.00
  • Vare ID: 21475
  • Returret: 365 dage
  • Indpakning: Diskret og der kommer neutralt navn på kontoudtoget
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 600

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Master Series Three Bumps Anal Plug Small     - Sort

Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort fra Master Series

Dildoer, penisringe, buttplugs, håndjern osv. er bruges af flere og flere i Danmark. Når der skal leges med sexlegetøj og eksperimenteres lidt, der finder mange trygheden i deres eget soveværelse fantastisk. Der skal nyt legetøj til indimellem, og når det sker, er produkterne fra Master Series der gennem lang tid har produceret kvalitetsprodukter som denne Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort. Man skal ikke være bange for at købe sexlegetøj online, emballagen til din pakke er naturligvis neutral, så der er ikke nogen, der vil gætte på, at det er frække sager, der er i din pakke.

Har du set Zalo Queen 2-i-1 vibarator, der styres via en app? Se den her.

Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort giver helt nyt liv til sexlivet

Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort er en af de håndplukkede varenumre her i shoppen i den populære kategori denne. Husk du får hele hele 365 dages returret med når du køber din vare. Vidste du at størstedelen af dem der handler online køber Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort hos onlineshoppen Sinful.dk, som giver dig det store udvalg til de rigtige priser. Der er mange varer i shoppen og i det store udvalg kan du helt sikkert finde noget du kan li, og der kan klikkes køb på dette produkt. Købes der ind i online webshops kan priserne findes lavere end i butikker- fordi webshoppen ikke har udgifter til en fysisk butik.

Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort – fordele ved at købe online

Det er faktisk hver gang, når du shopper rundt online, er du sikret lidt bedre rettigheder, så du på nogle områder er bedre stillet, end hvis du handler I fysiske butikker. Dansk lov kræver af webshoppen, at de skal give dig 14 dages returret. efter dit online køb, og nogle webshops har valgt at give mere og det kommer dig tilgode som forbruger. En anden fordel ved online shops er, at alle varer og priser ligger online, og prissammenlignen er let at foretage, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. Du kan oven i købet gøre det når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. Tænk også på, at ved at handle online, så slipper du helt for, at skulle indrette sig efter, hvornår butikkerne synes, de skal holde åbent. Når du har handlet dine produkter, kommer de hjem til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, og få den løsning, der passer bedst for dig. Hvor mange gange har du stået i kø i en butik – det er slut nu, når du handler online der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

Mange leder efter den billigste Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud på produktet her: Gå til shop

41 reviews for Master Series Three Bumps Anal Plug Small - Sort

Vær den første til at anmelde “Master Series Three Bumps Anal Plug Small – Sort”